+372 65 85 355 / info@manguarvutid.eeE-R 10:00 – 18:00, L: 11-16 Madara 33 | Mahtra 1, Tallinn

pubg

PUBG arendajad tahavad näha rohkem relvavõitlust

Üks PlayerUnknown’s Battlegrounds suurimaid osi mängust on “Blue zone” ehk sinine ala. See tekib üle kaardi ning aegamisi tõmbub kokku. Mida aeg edasi, seda kiiremini ja suurema kahjuga. Kui sisse jääd, siis pigem jookse või looda, et sul on piisav varu esmaabivahendeid sellest põgenemiseks. Tegelikult see ongi kogu asja mõte ja probleem, miks selline otsus vastu võeti – hetkel on liiga lihtne lihtsalt istuda sinises alas peaaegu mängu lõpuni, kui on piisavalt, millega end ravida ning siis täiel rinnal mootorrattaga viimastesse turvatsoonidesse kihutada.

PUBG-Deadly-Blue-Zone

Muudatus, kus sinine ala võtab rohkem elusid, et vähendada selles “istumist”, jõuab PUBG test serveriteni järgmise nädala alguses. See on paberil väike, aga mängus väga suur muudatus. “Selle uuendusega on sul võimalik rohkem keskenduda relvavõitlusele ega pea kartma, et keegi istub sinises alas ning seetõttu sinu üle võitu saab,” kirjutatakse Steami PUBG uudistes. Sinine kahju tegev ala ja selle muutmine on olnud jutuks pärast PUBG esimest turniiri, kus SoloMid mängija taktikaliselt istus kaardi teises osas, kuna esmaabivahendeid oli piisavalt ning siis mängu lõpus alles sealt välja tuli – elusa ja tervena.

Loodame, et muudatus on hästi korraldatud ning enam ei pea kartma, et keegi selja tagant ligi hiilib, kui ise sinise ala lähedal oled eesmärgiga hoida seljatagune võimalikult puhtana.

Lisaks sellele on novembri alguses test serveritesse tulemas “vaulting”, mis põhimõtteliselt tähendab kergemat takistuste ületamist – üle autode või akendest läbi hüppamine, üle aia ronimine ja muu selline. Uuendus, mida iga PUBG mängija ilmselt ootab.

PlayerUnknown’s Battlegrounds on plaanitud Early Accessist välja tuua enne aasta lõppu ning see ka põhjuseks, miks kaotati ära iganädalased ja igakuised uuendused. Kas nad seda jõuavad, eks näis!