+372 65 85 355 / [email protected]E-R 10:00 – 18:00, L: 11-16 Madara 33 | Mahtra 1, Tallinn

social-share-image

Battle Passi süsteemil tulu teenimine on uskumatult edukas

Activision Blizzardil oli hiljuti 2019. aastat kokkuvõttev majandusaruande tutvustamine. Selle sisuline eesmärk on investoritele ja teistele ettevõttega seotud inimestele anda ülevaade firma finantsaasta kuludest ja tuludest.

Firma teatel teenisid nad eelmisel ehk 2019. aastal kokku 3.3 miljardit dollarit väiketehingutelt ehk microtransactionsitelt tänu sellistele tuntud mängudele nagu Call of Duty, Overwatch, Hearthstone, Warcraft ja teised.

Activision Blizzardi juhi sõnul oli mängijate kasv tänu Call of Duty kaasamisele ülimalt edukas ning plaan on kasvamist jätkata.

Tundub, et Call of Duty mängusisese tuluteenimise vahetamine Fortnites populaarseks saanud Battle Passi vastu oli õige samm ja seetõttu võib üsna kindlalt öelda, et selline mudel jätkub ka tulevikus nii Call of Duty’s kui teistes uutes mängudes selle ettevõtte ja ka teiste poolt.